tisdag 3 mars 2009

Tisdag

Jag håller fortfarande på här hemma. Nu skall väggprydnader upp, måste bara hitta rätt plats för rätt tavla.
Nåja, det löser sig.
Jag är inne i en period då mitt humör svänger otroligt upp och ned, flera gånger varje dag. Jag vet inte om jag kan skylla på att solen går i moln, eller att det byts låt på datorn till en lite mer deprimerande, melankolisk melodi. Eller om det helt enkelt är jag som är lite knäpp just nu.
Nyss sken solen in och NKOTB låtar sken in i mitt hjärta. Sedan gick solen i moln, jag bytte musik och vips så känns allt jobbigt.
Äh, det känns överlag rätt bra idag faktiskt. Ha ha, nu när jag läser igenom så är det ju knäppt, men.
Igår hittade jag en blogg tilllhörnade en väldigt bra, kreativ och duktig man vid namn P.Grön. Jag har länge älskat hans målningar och har ett par stycken. Han gav nyligen ut en bok som är väl värd att läsa. Där står massa bra saker. Vissa ljus gick upp för mig under min läsning. Till exempel varför jag älskar att ta en tur med bilen, bara åka en sväng.
När jag var liten och man gick hemma exempelvis en söndag så kunde pappa säga. Äh vi åker en sväng. Och så åkte vi, lite var stans.. vi ser vart den här vägen leder osv. Det var alltid spännande.
Det finns fler anledningar med det är inget jag tänker lämna ut här.
Idag kommer fadern upp och hälsar på. Vi har inte träffats sedan 3 Januari och det mötet varade i ca 3 minuter.
Nu skall jag betala min nedrans p-bot from hell!
Detta var det bästa för mig när jag var ca 10-12 år!
Sedan kom detta





1 kommentar:

  1. Jag är likadan nu! Upp-ned utav helvete... Det är så hopplöst.

    Jag pendlar typ glad-ledsen-arg.

    Puss.

    SvaraRadera