tisdag 17 mars 2009

By the way

Om någon vill veta så har jag en riktig fuldag idag. Blek, torr om läpparna, torr hela jag liksom. Håret är fett men torrt. Ja just, konstigt. Längtar efter sol och värme. Om jag bodde på Grönland eller nån annanstans skitkallt så skulle jag ligga där som en skrumpen torr liten skinnflik bara. Sedan skulle det komma en hungrig isbjörn och äta upp mig. Men sedan blir han besviken för det var så torrt, så då dricker han lite vatten. Han är glad. Annars får jag dåligt samvete.
Han hittade en god säl att äta också, (en gammal som dog av ålderdom 1 sekund innan isbjörnen tog den), sen sov han jättegott.
Man kan ju inte lämna en isbjörn hungrig, ledsen och torr i munnen i bloggen resten av livet.
Det går verkligen inte för sig.

Kolla vad glad han är nu!

1 kommentar: