tisdag 17 mars 2009

Innehåll

Jag har liksom inte kännt att jag behövt skriva. Dels för att jag inte har gjort så mycket och dels för att jag känner inte att det sitter flera tusen människor därute och väntar på mina inlägg.

Idag har jag och bebis hälsat på C och umgåtts med henne och hennes systerson. Vi lagade lunch, lekte och tog sedan en promenad i det fina vädret. Köpte lite kaffe och hämtade A på skolan.
Han hade med en kompis hem plus att grannpojken var med så det var fullt ös. Dom var nere i rampen och lekte hip-hop. Riktigt coola killar. Bebis tyckte dom var jätteroliga.

Jag var ut och försökte tappert få bort lite snö, slask och is från vår gård. Sjukt drygt. Vi kan inte skotta ordentligt på vintern för vi har grusplan och då river man river bara upp massa skit. Jag fick undan lite iallafall.
Jag ska träna ikväll. Börjar bli beroende tror jag. Nä, men det är skönt och avstressande tycker jag. Men jag är verkligen i behov av en massage. Jag har en innestående hos min goda vän H. en 30 års present som jag fortfarande väntar på.

Nu ska jag och A öva lite matteläxa.

1 kommentar:

  1. man behöver inte skriva varje dag. såklart inte!! fast jag gillar om du skriver ofta såklart. :-***

    SvaraRadera