tisdag 10 mars 2009

Försäkringskassans hemsida

...är långsam!
Nu ska jag duscha och sedan ladda för att gå ut i den ryska snöstormen!
Jag har ett boktips. Älskade du av Barbara Voors. Åå! Den är som en dikt hela den. Den är så fin och bra.
Åsa, läs den!

Den är så vacker. Och även om den inte alls stämmer in i mitt liv längre så har den gjort det. Jag har läst den 5 ggr och den är så fin. Sätter ord på känslor. Den är en av mina bästa.
Tänkte skriva ner något citat här men jag insåg att jag skulle vilja skriva ut hela boken.
Kanske väljer jag ut något senare idag. För jag har bestämt mig för att läsa den igen.





2 kommentarer:

  1. Fasiken, har jag inte läst den?... Nej, antagligen inte. Blir man depp av den? Då är den inte aktuell ft. ;-)

    :-***

    SvaraRadera
  2. Nja, nej både och. Den är inte svindeppig. Den är mer intressant ledsam kanske. Den är kärleksfull också! PUSS

    SvaraRadera