fredag 20 mars 2009

Fredag

Idag var jag duktig och gick på ett bodypump pass. Men bebis tyckte inte det var skoj på barnpassningen utan storebror så dom fick hämta mig efter ca 40 min. Saved by the bell =)

Vi gick ner på stan och grejade lite, träffade C och käkade på American Takeaway. Grejade lite till och sedan åkte vi hem. Stora barnet var hos en kompis så jag åkte hem och väntade på honom.
Efter detta åkte vi och tvättade bilen för att senare ta en burgare på donken, köpa blöjor och godis och sedan hem och se film.
Jag är så fylld av socker och fett nu så jag ver inte vad. Kommer inte sova gott inat. det gör jag aldrig efter sådana här kavalkader av onyttigheter.

Uuh, får blir ett stenhårt träningspass imorgon em/kväll. Jag ska banne mig hålla i det här. ska sluta avar så svag och ha ont överallt och dessutom en hållning som en potatissäck utan potatis i.

Nu måste jag dricka vatten och borsta tänderna.
Gudd Najt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar