måndag 23 mars 2009

Happiness

Och där rök den vårglädjen ty Guds mjäll faller över oss igen.
Istället för att stå och borsta sina axlar över Dalarna så kan han väl maka på sig och släppa fram moder sol.

Suck suck suck.

För övrigt så har jag och J varit tilsammans i 4 år idag. Hur ska vi fira? Vi borde äta pannbiff, potatis, sås och lingonsylt. Det var det vi åt på vår första "dejt" som inte var någon dejt egentligen, även om vi båda nog kände att det här, det är grejer det!!

Efter ca 8 månaders konstant telefon och mail kontakt så kom han äntligen hit och hälsade på mig.
Och sedan lever vi lyckliga i alla våra dagar om jag får bestämma iallafall.
Jag älskar honom SÅ mycket!


3 kommentarer:

  1. Bläää för maten! men PUUUSS på er!!

    SvaraRadera
  2. De e la gött, änna ... med biffisar alltså.

    Man får congrats till 4 årsdagen ... snyggt jobbat syrran!

    SvaraRadera
  3. Jag börjar ju närma mig 30-strecket så jag får nu använda uttryck som "Tiden går fort när man har roligt!"

    Grattis!

    SvaraRadera