måndag 30 mars 2009

1+1=0


Jag menar att om jag går och tränar hårt i 45 minuter, sedan äter jag äpple/rabarberpaj med vaniljvisp. Inte en, utan två och en halv portion. Då borde jag hamna på 0 (NOLL) va?
Så måste det bli, det har jag räknat ut alldeles själv.
Idag har jag varit glad. Efter jag hämtat A på skolan så åkte vi och handlade och sedan plockade vi upp Cissi. Vi har hängt här, lagat lasagne och lekt med boarnen.
Sedan fick hon vara lite barnvakt medans jag tränade.
Vi har beställt nytt överdrag till soffan. Och jag fick reda på att det kommer på tisdag eller onsdag. Jippiiiii!



2 kommentarer:

  1. Det är klart att det blir 0, utan tvekan!

    Jo, alla säger att det är såååå underbart att vara gravid och att man känner sig så vacker och att allt är helt fantastiskt...Självklart är det helt otroligt att känna ett liv växa i magen och det är helt sjukt att allt funkar, men den här sista tiden SUGER!!! Ja hade det varit högsommarvärme så hade jag skjutit mig själv. Har haft förvärkr flera dagar i rad nu så det kanske börjar ta sig. Det är ju trots allt 1 april i morgon och jag ger mig fan på att hon dyker upp då! Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Så är det, my Dear. Inte visste jag att du var så duktig i matte :D:D

    :-***

    SvaraRadera