onsdag 18 februari 2009

Prestationsångest

Jag har det, prestationsångest över min blogg. Min kära vän Åsa skriver så himlans bra, ofta, mycket och jätteintressant och roligt. Kan vara om Bajs, mögel eller viktiga grejer som hennes vardag med ADHD osv. Hon är så grym på att skriva, finner orden. Får en fast. Min blogg känns typ som Linda Rosings litegrann hittills. *skratt* (*citat: Linda Rosing)



Det kanske tar sig. Jag har iallafall bestämt mig för att vara öppenhjärtligt om mitt liv och hur jag kommit hit där jag är nu. Jag sprider ut lite dynga här och där om perioder i mitt liv.



Det jag tänker mycket på idag är ett par skor jag köpt på tradera, ett linne jag ska köpa på fredag och att jag ska bleka håret. Så djup är jag idag. Me jag lovar att det inte blir en modeblogg. Kanske slänger jag ut en bild om jag är riktigt nöjd med något jag köpt, eller ett fint resultat i form att utseendemässig förvandling.

Men "dagens outfit" det blir det inget med.





2 kommentarer:

  1. Men det första jag tänkte på var ju vad BRA du skriver, jag visste inte det, jag har inte sett dig skriva. Du uttrycker dig skitbra! De flesta som skriver blogg gör ju det för att skriva av sig, det gör jag också MEN så har skriva varit mitt största intresse sedan jag var liten, det är jag, jag har skrivit otalet noveller osv. Tack för beröm :-*

    Jag tycker att du ska lägga av de alla fina foton du tar och dina målnngar, de du målar på datorn osv eller om du målar annt också?

    Det OCH skriva!

    Älskar dig... Puss.

    SvaraRadera
  2. Nej jag målar inget annat, men jag skulle vilja! Plats det har jag gott om.
    Men ja, jag kasnke ska göra lite mer i datorn, det är så roligt också, tack för komplimangen! PUSS

    SvaraRadera