fredag 20 februari 2009

Järnet i elden.

Idag har jag gjort massor med saker. MASSOR!
Ringt dit, köp det, fixat det, bytt den, tankat, hämtat, lämnat, handlat mm.

Och snart ska jag iväg och träna sedan färga håret och sedan blir det myskväll med mina små.
Barnbidraget slut, mat, pyamaser till barnen osv. Fort gick det.
Ibland förundras jag över hur fort pengar tar slut, samt hur mycket man KAN hinna med på en dag om man bara sätter den sidan till.

Nu finns iallafall tid för ca 1 timas vila innan träningen. Så jag passar på att skriva lite, snart får vi kaffe gäster dock och jag och A ska ta lite mellis.
Varför är ALLT på samma dag, sedan sitter man och har skit tråkigt i en vecka. Men så blir det när det rinner in lite pengar och dom förra är slut. Ingen mat, ingen bensin, allt måste handlas och fixas på studs. Nog om den här hetsen. Jag är rätt organiserad när det kommer till sådant iallafall (om jag inte är hungrig, då fattar jag inte alls hur jag ska få ihop nånting) så det gick rätt smärtfritt.

Nu blir det smörgås och kaffe. Sedan är det dags att packa ryggan.
Vilken Fredag, längtar tills vi ska se hitta nemo och äta godis.
Laj laj laj..

2 kommentarer:

  1. Hahaha, precis så är det. Med hungern med. Om jag lovat laga mat å inte är hungrig, men P, blir jag arg på honom för att jag inte fattar ett skit.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja dom har det inte lätt!

    SvaraRadera