torsdag 26 februari 2009

Late night workout

Ja, jag tänkte träna ikväll. när J kommit hem från dagens snowboard åkning. Men jag skulle behöva kaffe för att hålla igång här hemma, städa lite, inte fastna framför tv:n. För då blir man slö och tänker "jag skiter i det". Nej, jag SKA iväg.
Imorgon ska jag på pilates kl 10.00, men jag känner att jag måste ner idag med. Mp3 fulladdad med bra musik och gå/springa på bandet lite bara, ev cykla lite. Jag hittade ett par skitfina umbro inneskor på sportbytet igår för endast 50:-. Verkade endast vara provade. Jag tror personen som haft dom tog på sig dom och gick ut, trampade i ett tuggummi och tänkte "nä, jag vill inte ha ett par skor med tuggummi under, jag skänker bort dom".
Tack för det. Men dom var yttepytte trånga. Men jag ska testa dom idag, kan hända det funkar ändå.
(kul att läsa om va??)

Nu har jag ont i magen efter att ha varit på 1-års kalas med fika och snabbt svept ihop en hel middag bestående av halvfabrikat, dvs pulvermos och annat. Fan det känns verkligen.
Uuh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar