lördag 28 februari 2009

jodå jodå jodå

Imorse var jag uppe med tuppen. Och sedan bestämde jag mig för att sticka iväg på ett spinningpass med start kl 09:00. Men fy fan vad drygt det var. Dessutom hade jag lite träningsvärk sedan igår.
Uuh, jag höll på att spy efteråt. Och sedan igen, för vad ser jag på bilens framruta, ditsatt av någon blåklädd pissfitta (som Magnus Uggla kallar dom). JA!! Parkeringsbot!! 600:- äckliga spänn som jag inte alls har utrymme för. Nu var det helt och hållet mitt eget fel, slarvigt av mig var det. Icke uppmärksam på skylten som upplyste om detta förbud.
Ja, ja. Vad gör man? Skriver brev till kungen och förklarar att man har svinkass med pengar denna månad bla bla bla. Snälla kungen! Jag har två barn, en sambo samt ett marsvin att mata.

Nja, jag tänker inte göra nåt. Muttra lite, fan också osv.
Nu blir det ris.

1 kommentar:

  1. Man kan alltid överklaga. Men ja, det är nog sjukt jobbigt.

    SvaraRadera