måndag 16 februari 2009

Modern?


Blogga?

Det har jag försökt göra i några år. Det blir ett inlägg och sedan inget mer.

Det längsta jag kommit är några inlägg på min Myspace sida, men jag tycker det är kul att läsa andra och då jag är en funderare så kan jag ju lika gärna skriva ut det.

Vem är jag? Jag är 30 år, mamma till 2- En bebis och en i skolåldern, sambo, fortfarande något vilsen, ömsom lycklig/normal/deppig.

Tänker mycket, jämför alldeles för mycket. Gör för lite. Lagom svartsjuk, kreativ, utåtriktad, social (är det samma som utåtriktad kanske?)glad, ledsen. Hamnar lätt i melankoliska träsk och åker bergochdalbana mellan känslor när jag lyssnar på musik. Och då blir det allt från "Horgalåten" med Orsa spelmän till "I was born to make you happy"med Britney.

Och ovan text har ni en bild på hur jag ser ut, en bra dag.
Nu ska jag gå på toa, bada och sedan natta barn. Efter det ska jag och min kära se på Matador.
Goder natt.







1 kommentar: