lördag 28 februari 2009

Glömdes bort!

Jag glömde ju, Jag och mitt äldsta barn A, vara ju och åkte på längden igår eftermiddag.

Det var riktigt mysigt. Men A var lite skeptisk i uppförbackarna. Han gled bakåt, ramlade, reste sig, ramlade, blev SKIT förbannad!! Han var så rolig så jag kunde inte låta bli att skratta så tillslut gjorde han detsamma.

Den enda rätt långa nedförsbacken grät han i medans han åkte. Han trodde han skulle ramla, men det gick bra. Han klarade den. Men han blev lite skraj. Han är lite harig av sig när det kommer till vissa saker. Sen på att cykla, simma osv. Men alfabetet kunde han utantill när han var 3½ år.


Iallafall så hade vi en mysig eftermiddag som belönades med varm choklad när vi kom i "mål".Det är så jädrans gött att sitta ute, himlen var lite mörkblå, solen började gå ner. En enda klar stjärna och en tunn strimma av månen lyste på oss. Det var finfint!


Igår: Pilates och Skidor.

Idag: Spinning och Skridskor.

När tar hurtigheten slut?

Aldrig verkar det som, för nu ska vi ut med pulka. Sen måste jag ha kaffe!



1 kommentar: