torsdag 19 februari 2009

Illamående!

Det blir man när man äter 10 chokladägg innan frukost, vilket jag precis gjorde. Dom där äggen köpte jag i smyg på affärn igår och gömde i bilen både för J och mina barn.
Fast nu får ju J reda på det iallafall. Men ooh, vad goda dom var. Jag var så hungig när jag skjutsade sonen till skolan, och sugen på chokladäggen som fanns kvar. Jag tar bara tre, tänkte jag och åt upp allihop såklart, typiskt mig. Samma som det här som kan komma ur min mun på restaurangen eller var som. - ÅÅ jag spyr snart, och så fortsätter jag äta. Varför detta självplågeri. Men jag gillar mat, GOD mat är ju så gott!

Så nu sitter jag har med min riktiga frukost (macka å kaffe) och vill inte ha den. Kaffet går nog ner.
Förövrigt, Torsdag, en sju helvetes träningsvärk, inga pengar. Ja det var ju mest negativa grejer. Men lite bra är det att solen skiner och jag såg två gulliga kattkompisar som sprang efter vägen när vi åkte till skolan. Dom var kompisar, den som sprang först väntade in den andra. Dom kan komma till mig.
(det finns mycket annat fint i mitt liv. J, barnen men sånt där är självskrivet. Nu snackar vi guldkorn i vardagen) En annan grej som förgyller mina morgnar är Hanna i morgonpasset, den Värmländskan som är med och pratar där. Hon är så jävla rolig.

Nu vakna bebis och kaffet har gjort sitt så att säga / )

God Morgon, men kolla in klippet. Kolla förresten alla Benjamin, det är så skoj.
http://www.youtube.com/watch?v=ZKVHY8bjIw4&feature=rfw-rec-HM-fresh+div

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar