måndag 23 februari 2009

Morgonen i ord och bilder.


I found this one, and i think it´s funny! (click picture to enlarge)




Hallå! Vi bor i Dalarna!!



Det här är nog det sista jobbet jag skulle vilja ha.

Lik i vatten är min största skräck . Jag är även rädd för djupa vatten av den anledningen. Tänk när du hoppar från hopptornet eller vad det nu kan vara på sommaren. Du kommer ner djupt i vattnet, nästan ända till botten av den sjö ni badar i. Du snuddar nid något med foten ( alger eller en hand tillhörande en död kvinna som bestämt sig för att gå i sjön) eller trampar ner i dyn och känner något där nere, är det sten? En gammal sko, en plastpåse eller.... en död kropp. Nä fy fan vilken fobi jag har.

Långgrundt eller kristallklart är att föredra.

Seriöst, det kryper i kroppen på mig. Ner och dyka efter just detta...med ficklampa, i isande vatten.
No way!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, jag skulle tycka att det var jättespännande att träffa på ett lik jag. Fast det får ju inte vara någon man känner. ;) //Psycho

    SvaraRadera