fredag 15 maj 2009

Nu är dom efter mig.


(den här bilden är här bara för att kompensera den förra photoshoppade hemskrynkigkärring bilden)
Jag har fått jobb. Jag ska jobba 5 veckor i sommar som en slags social kontakt till psykiskt sjuka människor. Det ska bli spännade och roligt.
Igår fick jag det. Idag, nu på eftermiddagen fick jag ett mail om att jag är välkommen på en panikintervju på måndag om ett jobb som personlig assistent. Huh...
Kanske kan det ge något sedan vad vet man .Samtidigt har jag planer på plugg, bli något.
Men om jag trivs med det här jobbet och kan få mer sedan så kör jag på ett tag tror jag. Jag kan ändå inte söka högskola förens nästa vår. Behöver läsa in lite ämnen men det kan jag göra lätt på sidan om.
Inte vara hemma med bebis-vilken skräck.
Kom ihåg det ni som ska ha barn snart eller i framtiden. TAG VARA på det 1:a året. Det flyger iväg. Och det är en sån underbar tid.
Ikväll ska vi ner på spelskolan på lite avslutning. Det blir lugnt med barnen i släptåg.
Jag längtar efter 1.000.000

3 kommentarer:

  1. Grattis! haha, du är så söt. "Vill helst vara hemma hela livet" och "längtar efter en miljon". :P Men jag vet känslan. Jag vill BARA gör det jag tycker är kul.

    SvaraRadera
  2. Grattis till jobbet! Hoppas att du kommer att trivas! Vet inte om Andreas pratat med dig, men vi har planer på att komma till er nästa helg om det går bra?!

    SvaraRadera
  3. Det låter spännande! Jag börjar också få lite panik på att jag snart ska börja skolan igen. Det ska bli rätt skönt, men att vara ifrån bebisen redan? Känns inge vidare.

    SvaraRadera