lördag 23 maj 2009

Lörd-dag

Idag har jag äntligen köpt biljett till Peace & Love. Min make är så snäll att han bjuder mig på det. Så att Mammi får unna sig lite.
Lovely!
Är hungrig som en varg. Natten har efter flera veckor av icke lika flitigt tränande och diverse godsaker och skräpmat (nej jag har inte lyckats skärpa mig än!!), bestått av vidriga magknip, liknande förlossningsvärkar då en hemsk mensvärk också gjort sitt. Fy fan helt enkelt. Fick några timmars sömn iallafall.
Måste nog ta en promenad och fixa lite bra mat att stoppa i maggen.

Jag har även tatuerat mig. Det blev en gammal goding i ny, mer verklig version.
Den första gjorde jag när jag var 16 år. Den ser inte ens ut som den ska då en kompis till mig skulle göra en likadan och lovade att lämna motivet till tatueraren. Hon hade dock bara ritat av den för hand, helt racklig. Men jag var trött, ung och sugen på att ha den så vi körde. Den är fortfarande där, men efter två barn och massa år så ser den ut som en grå klump på min mage.
Men nu har jag den, på insidan av armen, fin och ordentligt gjord.
Den betyder mycket för mig då den står för hela min Docklands tid. En mycket viktig tid i mitt liv. Som jag älskar och saknar som synden.
Dessutom så finns vännen jag hade som gjorde en likadan ej längre i livet.



Plastikman heter han, min vän.

1 kommentar:

  1. Jag glömmer aldrig är ni gjorde dom där!!Grymt att du gjort en ny!!! Docklands var en fin tid..Kul tt jag hittat din blogg här ska jag upphålla mig ofta..Pus och kram Elin

    SvaraRadera