tisdag 21 april 2009

Sola skiner.

Men var är värmen?? Jag väntar...
Och så undrar jg vad jag ska hitta på idag förutom att skjutsa sonen på fotbollsträning kl 17.30
Det finns ju några timmar däremellan. Jag kanske borde gå en promenad med bebis?? Men hon sover nu så..

På torsdag ska jag hämta min käre far och diverse verktyg. Vi ska såga gren, buske mm. Rensa lite i trädgården. Slänga på majbrasan.

Igår satt jag och Cissi i solen på framsidan av vår gård. Dracka kaffe och gick kanske igenom hela Dirty Dancing. Alla låtar osv. Vi borde kanske ha världsrekord i Dirty Dancing kunskap. Ja, jag tro det. Nu gäller det filmen alltså, detaljer, repliker, kläder och mooves. Inte årtal, regissör osv.
Vi skrattade gött iallafall för det hela ballade ur som vanligt och vi skrattade som två 12 åringar. I love moments like that!

Jag färgade håret igår, det blev grå/grön/beige!! Men jag är övertygad om att det blir bra efter ett par tvättar. Been there, done that!

1 kommentar:

  1. Tjena snygging! Och tack för fina kommentarer!! Ja nu är hon änltigen här vår lilla tjej. Allt går bra, man kommer in i det ganska fort tycker jag. Ammar 24timmar om dygnet så nu ser jag ut som Pamela :)
    Hoppas allt är bra med dig och kidsen. STOR KRAM från mig och Leia

    SvaraRadera