torsdag 16 april 2009

Facebook

Som många vet så kryllar det av olika Quizz på Fejjan- Vissa är rätt roliga och dom flesta bara helt värdelösa. Men idag tog jag ändå och gjorde ett. Vilken dalakändis är du? Med tanke på mina svar så trodde jag att kanske Sofia Rågenklint eller nån annan mild person skulle dyka upp i resultatrutan. Icke! Vem var det då? Jo, Lars Ferm (Svartenbrandt) VA??! Jag fattade ingenting.
Men jag har iallafall svårt att hålla mig på rätt sida lagen, har bytt namn och hela min identitet.
Tydligen!

Vidare i livet: Jag har varit på en sjukt rolig födelsedagsfest med punk/rock/hårdrock som tema. Jag var groupie. Jag var tillsammans med min kille Anna som var Axl Rose. Jag hade dagen till ära fått tattoos ritade på mig av P.Grön, dom blev totalt grymma, men som synd var hann dom bli något blekta/utsuddade till festen. Men det var skoj ändå.
Här är vi!


Och här är jag och Cissi som var ett av födelsedagsbarnen.


Jag har även haft besök av en gammal goding från förr, Lina. En av min allra närmsta vänner. Det var underbart skoj att träffa henne och hennes fina barn. Vi kom överens om att vi ska försöka ses iallafall 1 gång om året. Hoppas vi kan hålla det och kanske tom ses ännu oftare. Hon är så fin och duktig på massa saker. Bla att sy och andra handarbeten. Hon fick mig sjukt peppad på att börja sy. Jag har fått ihop en tröja till bebis och även en keps åt densamma.

Nu är det påsklov och vi har inte mycket för oss. Jag längtar efter min bror och hans familj. Barnens minsta kusin. Måste åka till Gbg och det är snart. När baren är små så går det så äckligt fort och man missar så mycket varje dag. Jag kanske får lov att flytta dit och bo där hos dom de 3 första åren eller så ;)

Nu måste vi göra något.

Jag behöver medel!

1 kommentar:

  1. Du får komma ner när helst du vill, dörrn är alltid öppen för er.

    SvaraRadera