måndag 2 januari 2012

HOLA!!

Oj, nu har det varit både jul och nyår och allt sånt där. Och snart har jag fyllt år också. Imorgon blir jag hela 33 jordsnurr. Fy fan alltså, nu får det vara nog. Jag stannar här tror jag.

Det här hann jag med förra året

Åkte till Sthlm med barnen och frös halv ihjäl

Framtidsmuseet i Blge

Sthlmsnatt med Cissi. En av de roligaste kvällarna på läänge!

Mycket pizza fr Salladsbaren när jag läste in ämnen på fornby och fick högsta betyg av fantastiska lärare.

Jobbade på Peace and Love, det var skoj och jag ska göra det i år igen.

VAR på Peace and Love

Flög på Peace and Love

Var i Stockholm med barnen och hade det alldeles underbart. Träffade en fin vän för sista gången. Fast det visste jag ju inte då. Hon finns inte längre kvar :(

Hade en superb kväll i Falun med snyggbrudar!

Lyckades med den här bilden som jag själv tycker är jättefin

Handlade...LURV?!?!

Började Högskolan! Och träffade ett härligt gäng brudar som är är sjukt tacksam för!

Träffade Sivert i Oslo då jag och Cissi vann biljette till hans releasespelning som var totalt grymmer!!

Hängde ut i Oslo city (HUR FAN VÄNDER MAN PÅ BILDERNA?)

Hängde ut i Oslos ghetto

Sprang midnattsloppet. (Fast det var innan, glömde bilden bara så den fick vara här)

Vad allmänt ljushårig


Åkte till Göteborg och såg...

SIVERT! Igen... får aldrig nog!

Firade jul och nyår, inte i profil, men typ.

Jag har ju såklart gjort massa annat också, men det skiter man väl i....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar