tisdag 10 januari 2012

Dubbeltrubbel


Idag blir det combat trots PMS och allt vad det är (guds jävla straff till oss kvinns). Kan vara skönt att höppa ur sä lite. Jag tycker det är trist när saker kolliderar annars. I slutet av Mars så är det Småstadsliv 4 premiär i Alfta ishall. Inte alls långt härifrån.10 mil bara. Med fest å uppträdanden och filmvisning. Jag vill så sjukt gärna gå. Men hanen ska på bäveravslutning i Bjurs då.Tiiipiiiiskt! Kanske kan skramla fram en barnvakt iof sig. Jag vill verkligen åka. Kanske kan man få se Agneta Patrull remma iväg på skridskorne?!

För övrigt så känns det som att man är på väg åt rätt håll nu.... Jag hoppar alltid lite i tiden så känns det bättre. Typ såhär: Det är snaaart februari och då är det inte långt till mars, och då är det premiären som jag kanske kan gå på och eftersom det är i slutet på mars så är det nära till April, och i April spelar Thåström här i Falun och det längtar jag till som bara den. Och efter April kommer Maj så då känns det bra! Då kommer min årstid!

Det gäller att vara smart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar