torsdag 3 december 2009

Töntmage!!


Min mage vill må dåligt till och från. Idag ville den må dåligt, så dåligt att jag höll på att spy inne på H&M. Vad i h-e är det med den. Jag kan inte se något mönster heller, typ att jag har ju .... .. .... ..., eller jag har ju inte .. ..... ... ..... .... ...?! Inget. Bara hipp som happ....känns som magen skriker, du ska inte tro att du är så TUFF, kärring. Här har du!!!
För om det är nåt som är jobbigt så är det just att må illa och ha ont i magen. Allt blir förstört, det går liksom inte att koppla bort.
Inget vatten och ingen mat hjälper. Jag vill bara vara under täcket då. Ligga och läsa och inte frysa. Men det ska gå över det har jag bestämt. För på Lördag vill jag hem till Ciss och dricka dricka och lyssna på massa musik och bli sådär sjukt kär i alla låtar som bara vi kan.
Nu måste jag ha i mig julmust, för det...och Coca-cola, det hjälper faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar