onsdag 16 december 2009

Julefröjd


Jag tänkte ta ett fint kort på barnen och skicka runt till närmsta släkten. Såhär bra blev det. Jag tänkte nästan ta det faktiskt. Men nu kom jag på att det är väl för sent att skicka julkort nu??
Idag ska jag hälsa på en kär vän som länge varit sjuk. Det ska bli jätteroligt. Jag ska krama henne och läsa alla hennes tidningar. Kanske hinner vi prata lite också, men mest av allt längtar jag efter att få gå på fest med henne. Vi har alltid så roligt, men sommar ska det vara. Så att vi kan lalla runt i sommarnatten och skratta.
Dit längtar jag nu.
Snön har vräkt ner här så det är ca 3-5 decimeter. Det är fint och fluffigt, men jag gillar mest grönt och varmt. Men det för duga för nu. Jag måste leva i nuet, jag längtar alltid TILL något, eller TILLBAKS till något. "Hallå- nu får du ge dig Maria".
Pass på å njut!!

1 kommentar:

  1. Du kan längta tills vi ses, det gör i alla fall jag, massor!!

    SvaraRadera