fredag 25 november 2011

Jantelagen

Jag är så sjukt stolt över mitt VG så jag vill bara "rub it in", kanske mest i mitt eget fejs för att jag själv också ska inse att jag faktiskt ÄR duktig.
Jag har alltid haft ganska låg självkänska och gått runt med en konstant "närskadeuptäckaattjagärenbluff" inställning. Men jag måste nästan skriva detta som en note-to-self. Maria: Du kan, du är duktig och du har förtjänat detta. Det börjar sjunka in. Men jag kommer ofta tillbaka till tankar som, jo,men det var ju bara för att.... ja men ALLA andra hade säkert.... osv.

Jävla sorglig inställning alltså.
Men jag surfar på den här vågen ett tag nu.

Idag har jag en "ledig"dag och massor att göra. Men jag ska göra allt tillsammans med världens vackraste 3-åring.

Brukar inte lägga ut bilder på kidsen men här gör jag ett undantag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar