lördag 13 mars 2010

Nu blev det ju så olikt.

Helgens efterlängtade besök av bror med familj fick ett abrupt slut då lillan fick magsjuka inatt. Så dom pickade och packade ihop sig och åkte hem till Gbg idag istället. Vi som hade längtat efter att få en hel helg tillsammans.

Solen skiner som fan och jag är så sjukt sugen att gå ut...med Cissi....som har flyttat till Norge. Vaffan!

Men jag ska nog ladda Mp3, solglasögon och sköna skor och ta en promenad i vädret. Det piggar nog upp mig.
För nu blev det ju inte riktigt som jag hade tänkt.

Peace and love då. Det kommer blir så himmelens bra i år. Alice in Chains-D.A.D-Europe-Kim Wilde-Mew-NOFX-Patti Smith-Robyn-The Hives-Ane Brun-Katatonia-Sonata Arctica!! Och jag hoppas på fler tex Satyricon.


Min kära köpte biljetter i samma sekund som han såg att Actica var klara. Det är ett finskt band som ingen gillar förutom vi känns det som. Det är lite vårat band och det ska bli helt sinnessjukt skoj att se dom. (kolla vad fint finska dom är!)
Och Katatonia, en kär vän spelar trummor och jag har inte ens sett dom live nån gång. Dom är ute på turne nu och så kommer dom och spelar i sommar och det kommer bli såå grymt.

1. Sonata Arctica
2. Katatonia
3. D-A-D
4. Mew
5. Nofx
(min lista so far...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar