tisdag 26 januari 2010

Suck!

Har sonen hemma idag för han är magsjuk, lillan får också stanna hemma, mest för att skydda dom andra på dagis.
Jag skulle egentligen jobba imorgon, men jag känner mig inte heller bra. Kräktes i söndags och har varit yr och illamående sedan dess.
Är det inte härligt att spy så säg. Magen är tom, men kroppen kräks ändå, vrider ur en som en trasa, krampar så man vill spy upp hela sig själv. Det finns saker jag hellre gör.
Sambon är bortrest dessutom. Tur att man är en sådan Ubermorsa!

Idag ska vi baka bullar, trots allt.
Så är läget just nu.
Det jag funderar mest på nu i övrigt är en utbildning som jag vill gå. Jag ringde dom som har den precis och fick beskedet att dom får svar under dagen om det blir nya kursstarter hösten 2010. Hoppas hoppas hoppas!!! Annars vet jag inte vad jag tar mig till. Då får vi nog flytta.

=(

1 kommentar: