tisdag 21 februari 2012

Overdose

En överdos behöver inte alltid vara negativ. Jag har just duschat. Och gud som jag överdoserade duschcremen. Tvåla in, skölja, tvåla in igen skölja...hmm, glömde jag fötterna, äh. Ta hela kroppen igen, lika bra. (dåligt för miljön kanske)
Man kan tro att detta är ett tvångsmässigt beteende. Men det är inte så. Jag bara fullkomligt älskar sådant som luktar gott. Så jag tar igen och igen. För jag vet att hur många gånger jag än tvättar mig så lämnar det bara en svag doft av rent på huden. Det blir aldrig en kväljande doft som av tex för mycket parfym.
Sedan på med det mjukaste plagget man har. Då är jag som en katt som spinner...
Man kanske inte är någon playboygudinna i sin rosa grisfleecerock. Men FAN vad mjuk, och gott luktar jag också.
Tyckte ni att det här inlägget var ointressant. Kolla på det HÄR. Älskar hittepådanska.

Och sedan kan man lyssna på den HÄR låten också.

SATAN vad bra hon är Polly Jean.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar