fredag 2 december 2011

Roligt (tycker jag)

Kom på en grej. Min blogg heter ju Vaddå Rubrik (påhittigt som faen) och så har jag en liten underrubrik som lyder "den sista åt upp sig själv", och personen som ligger bakom detta är just Anna som jag ska hem till ikväll.
Vi gick som sagt i samma klass och vid detta tillfälle så hade vi Naturkunskap. Vi pratade om arter som hade dött ut för att de inte riktigt hängde med i evolutionen. Vår lärare sade något i stil med "...och vissa arter har dött ut på grund av att de börjat äta varandra" , då kommer Anna på hur det måste blivit i slutet av kedjan, alltså Den sista åt upp sig själv. Jag skrattade i minst två timmar efter det. Jag såg ett djur, typ en blandning mellan fågel-björn-ekorre, som så sakteliga började sätta i sig sin egen kropp. Han kanske drog läppen över huvudet och svalde? Vad tror ni??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar