tisdag 18 oktober 2011

Sveriges mesiga snälla lag!

Ett års fängelse.

Det blev domen för den 43-årige man från Borlänge som utpekats som huvudman i den stora barnporrhärvan.
Ur DN: "Åtalet mot 43-åringen i Falu tingsrätt omfattade 1.181 bilder och 40 filmer. Av dem var 115 bilder och 37 filmer av "särskilt hänsynslös art"."

Detta upprör mig något enormt!!! Han har dessutom suttit och chattat med kvinnor och "fantiserat" om sexuella lekar med barn där utgången för barnet är dödlig.
ETT ÅR i fängelse?!?!?!?!?!?!?!?

Jag SKÄMS och ta mig fan gråter nästan. TÄNK på alla dessa barn, i de filmer och på dessa bilder av "särskilt hänsynslös art", som torterats såhär för att sinnessjuka gubbar och kärringar ska sitta och NJUTA av att se detta!!!!  Gör man det så tycker jag faktiskt att man ska straffas lika som om man utfört handlingarna själv.


FYYYYYY FAAAAAN!
Mitt hjärta blöder. När jag tänker på barnen, men kanske ännu mer när jag tänker på att problemet är så jävla omfattande. Det här som hände var rätt spektakulärt, men han är bara EN, av hur många kan jag undra? Hur många sitter där med sina perversa böjelser och lockelser av att göra barn illa på det sättet. SÖK HJÄLP GENAST!!!

En stilla bön till alla små. Som ingen vet om, som lider är rädda och gråter. En bön till alla dom och hopp om att de en dag ändå får ett fint liv fyllt av kärlek.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar