tisdag 4 oktober 2011

STRESS = BAJS

Har mått som ett lass skit ett tag nu. En hel massa saker spelar roll i detta drama. Borgången av en kär vän, tenta mitt i alltihop så fokus riktades så gott det gick till båda sakerna, förlusten av en fin människa vägde såklart tyngre och påverkade mig till och med fysiskt. Sedan massa som vanligt...personligt skit. Men jag tror det börjar räta upp sig. Hoppas iallafall.

Mina i-lands problem just nu ligger i att jag köpt ny dator och hoppas verkligen den kommer IDAG. För jag har massor att skriva och den jag sitter vid nu sjunger på sin sista. Dessutom börjar det bli dags för en ny telefon och det är ju sååå svårt att bestämma sig för vad man ska ha. Staackars mig =(

Hösten är en jobbig period för mig för mina tuffaste utmaningar och förluster har alltid slagit till på hösten. Dags att vända trenden.

Lite mer så, klämkäckt får det bli i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar