onsdag 9 juni 2010

Utlämning


Jag funderade just på vad man lämnar ut om sig själv och sina närmsta i bloggandet. Jag är ganska så anonym iallafall om mina barn och så. Skriver inte ut namnen och lägger bilder. Medans andra lägger ut ALLT!! När dom bajsar, sover, äter, ser tv, leker osv. Jag skulle inte känna mig bekväm med det.

Min blogg handlar om mig och mina tankar och mina trista grejer och funderingar. Visst handlar det om dom också, mitt liv ÄR ju barnen. Men dom behöver inte kanaliseras ut i hela världen här genom mig. Det får dom göra själva när dom blir stora isåfall. Om dom vill.

Samtidigt så älskar jag själv att läsa tex Alex Schulmans blogg, den handlar ju om just hans liv tillsammans med dottern. Ja, allt är ju upp till var och en.
Nu ska jag gå och vinna 15 miljoner så jag kan köpa lite goa grejer som jag vill ha!

Ungefär hela Acnes kollektion, eller alla som någonsin gjorts.

Aruba!

Ny bil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar