söndag 20 juni 2010

Måste spy lite.

Jag är så sjukt trött på vardagsskiten nu alltså. Handla, laga mat, städa, försöka hitta på roliga saker som inte kostar så mycket pga en begränsad ekonomi.
Ge mig en resa till något fint ställe dit jag kan åka med min fina familj. Jag vill verkligen bara åka bort med dom. Bo på hotell, bada, sola, leka, äta mat, vila, dricka en öl i solen, mysa. Bara slappna av från allt här hemma.
Vad blir mitt bot?? Jag börjar JOBBA nästa vecka och sedan jobbar jag fanimig fram tills sommaren är slut... =( Fan vad bittert. Jag är ledsen. (Dessutom färgade jag håret igår och det blev typ bajsblondt, så nu är jag ful också)

Jag har gått arbetslös och kännt mig allmänt oduglig hela vintern, släpat hit och dit. Och nu när sommaren kommer, min älsklingsårstid, så ska jag jobba igenom hela. Jag är sjukt tacksam för jobbet och det är ett bra jobb, givande. Det är inte så att jag inte VILL jobba.Men jag ville gärna ha det som alla andra, jobba hela året förutom 4 veckor på SOMMAREN. Då ledig och myspys!

Hoppas jag kommer in på skolan jag sökt. Så får jag lite mer normal rutin.
Tur att jag har världens finaste barn och familj som lyfter mig. Annars vet jag inte var jag hade tatt vägen.
Vi kommer ha helgerna lediga tillsammans iallafall. Så det får bli små korta utflykter och weekendhappenings på helgerna och kvällsbad i veckorna. Ja, det kommer nog bli bra ändå. Skönt att få häva ur sig lite bajs.

Såhär känner jag mig nu:
Såhär skulle jag känna mig efter 1 vecka i solen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar