lördag 5 maj 2012

Musik

Musik har präglat mina senste dagar trots det faktum att jag har haft en hemtenta i psykologi att skriva på. I vilket fall så hade jag 5 listor på Spotify som hette typ "bästa listan", "favoriter genom tiderna" "en sjukt vacker lista" osv. Grejen var att alla innehöll ungefär samma låtar. Så nu har jag gjort en ny där jag samlat alla (hittills) låtar som jag älskar. Och det lär bli fler. För man kommer på fler och fler och fler hela tiden. Nu heter listan "I mitt hjärta". Och det är där musiken finns. Det finns inte mycket som öppnar upp för mig, som musiken gör. I vackra ord och känslor. Även det mest ångestladdade blir vackert.

Här är listan. Subscriba och njut!
I mitt hjärta


                                              Nu får det banne mig bli rejält med sommar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar