tisdag 27 september 2011

Ett kärt återseende!

Idag har jag varit och hälsat på en vän som jag inte träffat sedan jag var ca 17 år, vilket blir 15 år sedan. Han är en sådan vän som liksom alltid är en vän oavsett hur åren går... jag har ett par sådana. Känns som att vänskapen går djupare på nåt vis. Som om man har något/någon som följer. Man har inte setts på ja, som nu, 15 år. Men det är som att man sågs igår. Känns lika naturligt som att träffa sig själv. Han är dessutom bror till min vän som gått bort. Och jag kan tänka att det är tragiskt att det skall behöva ske något förfärligt för att man äntligen skall ses igen.
Känns otroligt bra i vilket fall.
Dessutom gjorde jag mig en ny bekantskap som låter SÅ HÄR! Helt sjukt fantastisk låt!

På vägen därifrån stannade jag hos mamma och träffade hennes nya bebis, min nya lillsyster som har skepnaden av en katt. Den SÖTASTE!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar