söndag 27 februari 2011

Jag behöver träna, inte ligga soff.

Den här veckan har det blivit klent med träning, orsak- sjukdom och orsak- tidsbrist. Och det grämer mig.
Men det blir ändring på det nu. PLUS så har det ätits en hel del snask. Kroppen mår bajs rent ut sagt. Måste försök köra MINST tre gånger denna vecka, helst fem. Så man inte tappar gnistan. Det är så lätt hänt.
Jag och Kissie vettu.

I Lördags stod jag och sonen på loppis och sålde mindre önskade saker från hem och garderob. Vi fick in litegrann, men jag hade önskat att det blev mer. Men det som väckte min "jag ÄR faktiskt normal" klocka var klientelet. MY GOSH. White trash show 2011 is in town!! Den ena värre än den andra. Det är fleece med vargar, tovigt hår, snedtrampade (och även ett par med kilklack) snowjoggers och tandlösa käftar. Skelande ögon och spretande flintisfrsyrer.

Nåväl...sportlov hela veckan nu. Måste och vill hitta på något roligt med barnen. Helst vill jag åka bort. Kanske glassa till det med hotell någonstans? Vi får se var fantasin kan ta oss, för just nu är det "bara" plånboken som sätter gränser.
Nu-Mås-te-ä-ta.

Förresten.
-Hur många tyskar bor det i Göteborg??
-Göööör many!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar