torsdag 2 december 2010

. . .

(bittersweet love)
Idag är jag hemma med liten sjuk och hostig tjej.
Det är sjukt kallt ute så vi myser på härinne. Jag klagar inte, men det är synd om den sjuke.

Jag hiner knappt skriva nåt här. Kommer massa emellan hela tiden, kanske är tur det. För vad var det för ett liv man hade om man bara uppdaterade sin blogg varje timma? Och vad skulle man skriva om.
Typ det här har jag gjort den senaste veckan.
1. Haft alla rätt på matteprovet.
2. Ätit för mycket pizza
3. Haft sjukt mycket mens.
4. Ätit för mycket godis.
5. Tappat en tung stol rakt över båda fötterna (Note to self: gör inte det igen)
6. Kramats med mina barn.
7. Kissat, bajsat, sovit, ätit.

Längtar till helgen. På Fredag har kompisens frisörsalong 5-års jubileum. Och på Lördag har sonen dansuppvisning och sedan åker jag och Johanna till Stockholm och ser Katatonia.(Ska försöka förse fru blogg med lite bilder). Hoppas bara vädret skärper sig för vi ska åka bil dit och sen hem på natten. Men skulle det vara illa så får jag väl köra i 30km/h. Hem kommer vi ju förr eller senare.
Nu ska jag gå och skärpa mig vad det gäller matintag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar