tisdag 19 oktober 2010

Hålla kollen

(katten är min väns. Han är helt fantastisk)
... det är svårt minsann. Saker att hålla koll på:
Vad behöver tvättas, när ska skoluppgiften in, vilken skoluppgift ska in, vilken ska inte in, har barnen allt med sig till skola/dagis, är deras kläder rena, vad behöver handlas, vad ska vi äta, vilken tid börjar träningen, när ska jag måla klart bordet, vilken tid kommer svärföräldrarna på fredag, vilken tid var det jag skulle till tandläkaren, har jag klippt deras naglar, när ska jag ha mens nästa gång, tog jag mitt p-piller imorse.
Detta var bara denna veckan.

Fan vad grym man är alltså. För kollen har man, oftast.

1 kommentar:

  1. Håller med dej, fan va grym du är!!!! Och jag och alla andra morsor (o ibland farsor;)) , för det är inte en sak att ha koll på, Verkligen inte!!!

    SvaraRadera