torsdag 23 juni 2011

Småkillar

Idag ska vi åka och hälsa på min svägerska och mina två brorsbarn. Den minsta har jag inte ens träffat än, ska bli galet skönt att få se dom!
Är ledig idag och det känns riktigt skönt. Är inte van att jobba såhär som jag gör nu så jag behöver få andas lite.

Gör mig glad nu och jag gillar verkligen videon!

Annars är det rätt mycket som snurrar i skallen. Inget jag vill dela med mig av faktiskt. Jag vet inte hur många som läser, men ändock. It remains in my head...
Vissa saker får vara ifred.

Ska jobba lördag och söndag på Peace and Love. Hade turen att kunna jobba nu så kan man bara njuta av festivalen sen.
Längtar efter soool och sommarkvällar. Hoppas verkligen att vädret skärper till sig till Peace and love. Hittills har det ju varit strålande väder varje år vad jag kan minnas.
I år ska jag se:
M.I.A
Håkan H
Bad Religion
Lykke Li
Foreigner
Bob Hund
Veronica Maggio
Maskinen
Teddybears
Petter

Om det går ihop nu då...
Snyggast i Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar